Kerkomroep vanuit de Johannes XXIII parochie

Vanwege het coronavirus komen alle vieringen in de kerken van de Johannes XXIII parochie tot en met 31 mei te vervallen. De Mariakapellen van alle 3 de kerken zijn gewoon open, evenals het Mariakapelletje aan de Schoorstraat in Udenhout.

Toch kunt u via Kerkomroep.nl uitvaarten in de St. Lambertus bijwonen door op deze link te klikken, of via de app ‘Kerkomroep’ op televisie, computer, mobiele telefoon of tablet. U zoekt Udenhout op en dan vindt u de Lambertuskerk. U kunt hierbij vieringen rechtstreeks bekijken via ‘live’ of terugkijken door de betreffende vieringen aan te klikken in de geschiedenis – de opgeslagen vieringen.

Dagelijks gebed op afstand

Elke dag bidden we thuis om 19.30u. Door de hele parochie maken we het een moment stil en sluiten we op afstand bij elkaar aan in gebed. Steek een kaarsje aan, bid bijvoorbeeld een rozenhoedje of een Onze Vader. Zo zijn we samen verbonden, in gebed en in geloof. De gebedskaart wordt verspreid in de kapellen van de parochie, en is ook hier te vinden.

Vieringen van het KRO-NCRV pastoraat op NPO2 en via internet

KRO-NCRV verzorgt via internet dagelijks een Eucharistieviering om 9.30u, en een dagafsluiting om 19.00u met een bemoedigend woord vanuit de Mariakapel van de St. Vituskerk in Hilversum. De dagelijkse vieringen kunt u vinden door op deze link te klikken.

Daarnaast zendt de KRO-NCRV ieder zondag om 10.00u een Eucharistieviering uit op NPO2. Ook deze vieringen kunt u via het internet terugkijken door op deze link te klikken.

Vieringen van Radio Maria op de Radio

Op doordeweekse dagen is een Eucharistieviering live te volgen en mee te vieren in de ochtend om 09:00 uur en ’s avonds om 19:00 uur. In het weekend op zaterdag om 09:30 uur en zondag om 10:00 uur. U kunt via deze link ook via het internet luisteren.