VIERINGEN

Kerk-tv/Livestream
De zondagvieringen in de Lambertuskerk zijn live te volgen of terug te kijken via www.kerkdienstgemist.nl
Vieringen van uitvaarten worden alleen uitgezonden indien de uitzending vooraf door de nabestaanden is goedgekeurd.
——————————————————————————————————————————————————————————————

Zondag 14 juli
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Mis mmv Seniorenkoor (pastoor Looyaard). Overl. ouders Van Asten-van Kempen; Overl. ouders Heessels-van de Ven.
10.00 uur: St.-Caeciliakerk: Mis met samenzang (pastoor Dorssers). Intenties: overl. fam. Wehmeijer-Zwanenburg; Tijs Kuijpers.

Zondag 21 juli
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Mis met samenzang (pastoor Looyaard). Intenties: Harrie en Lies van den Bersselaar-de Weijer; overl. ouders Van Amelsvoort-Regelsberg en kinderen.

Zondag 28 juli
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Mis met samenzang (pastoor Looyaard).
10.00 uur: St.-Caeciliakerk: Mis met samenzang (pastoor Dorssers en diaken Van Kuijk). Intenties: Fransje Fischer-van de Ven.

Zondag 4 augustus
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Mis met samenzang (pastoor Looyaard en diaken Van Kuijk). Intenties Kees en Tonnie van Berkel-Sparidans; Marinus en Johanna Vermeer-van Laarhoven en fam.; Jan en Jeanne Knippels-Laureijssen en Lies Laureijssen.

Zondag 11 augustus
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Mis met samenzang (pastoor Looyaard).
10.00 uur: St.-Caeciliakerk: Mis met samenzang (pastoor Dorssers). Intenties: Lietje Weustink-Laudij; Jan en Miet van Rijswijk-Segers; overl. fam. Wehmeijer-Zwanenburg.

Donderdag 15 augustus: Maria Tenhemelopneming
09.00 uur: St.-Lambertuskerk: Mis met samenzang (pastoor Looyaard).

Door de week
St.-Lambertuskerk: Eucharistieviering dinsdag en donderdag 9.00 uur.
St.-Willibrorduskerk: In de vakantietijd, in juli en augustus, vervallen de doordeweekse Missen.

JOHANNES XXIII PAROCHIE
Secretariaat: Slimstraat 7 Udenhout; ma, di, do, vr, 09.00 – 16.00 uur; 013-5111215; info@johannesxxiiiparochie.nl; www.johannesxxiiiparochie.nl.
IBAN NL44 RABO 0170 8812 53 t.n.v. Johannes XXIII Parochie.
Spoedgevallen: pastoor Dorssers 06-19843922; pastoor Looijaard 06-51110960.