VIERINGEN

Kerk-tv/Livestream
De zondagvieringen in de Lambertuskerk zijn live te volgen of terug te kijken via www.kerkdienstgemist.nl
Vieringen van uitvaarten worden alleen uitgezonden indien de uitzending vooraf door de nabestaanden is goedgekeurd.
—————————————————————————————————————————————————

Maandag 22 april:
19.00 uur: St.-Willibrorduskerk: Aanbidding.

Vrijdag 26 april:
19.00 uur: De Vorselaer: Eucharistieviering.
Intentie: Janus en Piet van den Oetelaar-van de Ven.

Zondag 28 april:
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Eucharistieviering met samenzang (pastoor Looijaard en diaken Van Kuijk).
Intenties: Marie en Pieter Piggen; Johannes en Wilhelmina Martens-Kuijpers en familie.
10.00 uur: St.-Caeciliakerk: Eucharistieviering mmv Gemengd koor (pastoor Dorssers).
Intenties: Overleden familieleden Wehmeijer-Zwanenburg; Fransje Fischer-van de Ven; Overleden ouders van Alphen-van Rijswijk en overleden familieleden.
12.00 uur: St.-Willibrorduskerk: Doopviering van Julia Mandemakers.

Door de week:
St.- Lambertuskerk: Eucharistieviering dinsdag en donderdag 9.00 uur.
St.-Willibrorduskerk: Eucharistieviering dinsdag 19.00 uur en donderdag 9.00 uur.

————————————————————————————————————————————————–