Kerk-zijn, dat doen we samen. In verbondenheid met God én met elkaar. In coronatijd probeerden we op creatieve manieren naar elkaar om te blijven zien. Toch was het voor iedereen een moeilijke periode.

Inmiddels komen er meer versoepelingen in de coronamaatregelen. Dat geeft hoop: we mogen weer! Wat verlangen we ernaar elkaar op zondag weer te ontmoeten en sámen te zingen, te luisteren naar Gods Woord, de sacramenten te vieren en daarna koffie te drinken. Tegelijk hebben we in de afgelopen tijd ontdekt dat er meer manieren zijn om kerk te zijn. Dat houden we vast.

De komende maanden worden een tijd van weer opbouwen. Opnieuw een roerige periode. Laten we hierin bovenal elkaar vasthouden. Daar is hulp bij nodig. De coronacrisis heeft financieel veel van onze parochie gevraagd. Met een Extra Actie Kerkbalans vragen we daarom om steun. Want elkaar vasthouden, dat kan alleen samen.

Kijk voor alle informatie over een bijdrage leveren op Ik wil een gift aan de parochie doen.

Houd elkaar vast Extra Actie Kerkbalans