Zondag 13 september doet een aantal kinderen uit onze parochie hun Eerste Heilige Communie in de St. Caeciliakerk. In verband met het coronavirus zijn er twee vieringen, maar dan nog kunnen alleen naaste familieleden van de communicanten aanwezig zijn. Andere kerkgangers zijn welkom in de Woord- en Communieviering in de St. Willibrorduskerk of de Eucharistieviering in de St. Lambertuskerk in Udenhout.

Op zondag 20 september wordt de Eerste Heilige Communie gevierd in Udenhout. Ook hier gelden dezelfde maatregelen en is de viering alleen op uitnodiging te bezoeken. Bij de zaterdagavondviering van 19.00 uur of in de vieringen zondag om 9.30 uur in de St. Caeciliakerk of 11.00 uur in de St. Willibrorduskerk is wel voldoende plaats. Reserveren blijft wel verplicht. Hartelijk dank voor uw begrip.