EERSTE H. COMMUNIE EN VORMSEL
Afgelopen zondag 16 juni was het een zonnige morgen waarop negen communicanten hun Eerste Heilige Communie mochten ontvangen. In dezelfde viering is ook aan twee vormelingen het vormsel toegediend door deken Robert van Aken. Het was een sfeervolle viering en een bekroning op een derde Johannes 2.3 jaar.

In oktober starten we met het vierde seizoen van Johannes 2.3. Een mooi initiatief binnen onze parochie, gericht op kinderen, jongeren en hun ouders. Om vanuit de jongere generatie te bouwen aan een duurzame band onderling en met God, waarbij we samen zoeken, geloven, vieren, beleven, leren, zingen en spelen.

• De bijeenkomsten vinden plaats in de kerk en in het parochiecentrum van Udenhout (Slimstraat 9 en 7);
  • Op zondag van 10.00 tot 12.15 uur;
  • We starten met een gezamenlijke Mis, die ook open staat voor andere belangstellenden;
  • Daarna heeft ieder in zijn of haar deelgroep een pauze moment met koffie/thee/limonade met wat lekkers. We sluiten de ochtend af met een catechese of verdieping van ongeveer 45 minuten.

Binnen Johannes 2.3 is de voorbereiding op de Eerste Heilige Communie en het sacrament van het Vormsel geïntegreerd, waarbij er dus ook plek is voor broertjes, zusjes en ouders. Voor meer informatie en voor het inschrijfformulier: zie info@johannesxxiiiparochie.nl.