De vasten of veertigdagentijd is begonnen, dus ook het project 40 dagen 40 vragen. Elke dag wordt er een nieuwe vraag gesteld over de liefde, voor God, je naaste of jezelf.

Heel wat parochianen hebben zich ingeschreven voor de dagelijkse email. Inschrijven is de hele periode overigens nog mogelijk. Andere bekijken dagelijks de vraag van de dag op deze website.

De vragen zijn divers; voor iedereen zitten er toepasselijke vragen bij. Bovendien gaat het niet om juiste antwoorden. Er is in deze geen goed of fout, maar wees eerlijkheid is een must. Denk gedurende de dag over de vraag na en schrijf er wat over op. En voor wie wil zijn er digitale bijeenkomsten op zondag om ervaringen te delen.

Zo maken we als parochie van deze veertigdagentijd een gemeenschappelijke tijd van bezinning en bekering.