Op donderdag 16 december 2021 houdt onze parochie een woestijndag, een dag van stilte, studie en samenzijn in de voorbereiding op Kerstmis. Norbert Swagemakers, rector van het Sint-Janscentrum zal ons tijdens deze dag begeleiden.

Op het programma staan twee inleidingen, verwerkings- en gespreksmomenten. Ook is er een eucharistieviering. We beginnen de dag om 9.00 uur met een ochtendgebed, om 16.30 uur beëindigen we het avondgebed. Tussen de middag eten we gezamenlijk een eenvoudige maaltijdsoep met brood.

Deze dag is enkel bedoeld voor parochianen, dus voor mensen die wonen in onze parochie (Berkel-Enschot, Udenhout, Biezenmortel) of hier regelmatig naar de kerk komen.

De dag wordt gehouden in de Sint-Caeciliakerk en de naastgelegen pastorie, Kerkstraat 4 in Berkel-Enschot.

Er wordt een bijdrage aan de kosten voor deze dag gevraagd van minimaal 10 euro per persoon.

Aanmelden is noodzakelijk en kan tot en met maandag 13 december. Er is -vanwege de ruimte- een maximum aan het aantal deelnemers.

09.00 ochtendgebed

09.30 koffie en thee