Woestijndag
woensdag 8 maart 2023; 9.30 – 16.30 uur; Parochiecentrum Udenhout

Op woensdag 8 maart 2023 houdt onze parochie een woestijndag, een dag van stilte en reflectie in de voorbereiding op Pasen. Pater Joost Jansen, norbertijn van de Abdij van Berne-Heeswijk, zal ons begeleiden met zijn inleidingen. Er zijn twee inleidingen voorzien.

De dag wordt gehouden in het parochiecentrum in Udenhout, Slimstraat 7.
De dag begint om 9.30 uur met het ochtendgebed en sluit af om 16.30 uur na het avondgebed. Ook vieren we samen eucharistie.

Na de mis op het middaguur eten we gezamenlijk een eenvoudige maaltijdsoep met brood. Aan koffie en thee in de ochtend en middag is ook gedacht.

Er wordt een bijdrage aan de kosten voor deze dag gevraagd van minimaal € 12,50 per persoon.

Aanmelden is noodzakelijk en is mogelijk tot en met maandag 6 maart via het secretariaat (013-511 12 15). Er is –vanwege de ruimte– een maximum aan het aantal deelnemers.

Denkt u zelf aan pen en papier en een bijbel?