Kerk-tv/Livestream
De zondagvieringen in de Lambertuskerk zijn live te volgen of terug te kijken via www.kerkdienstgemist.nl
Vieringen van uitvaarten worden alleen uitgezonden indien de uitzending vooraf door de nabestaanden is goedgekeurd.
—————————————————————————————————————————————————

Zondag 10 december: 2e Zondag van de Advent
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Eucharistieviering voor gezinnen mmv Pippijn (pastoor Dorssers en diaken Van Kuijk).
Intenties: Ad van Kempen (verj.); Familie Scheepens-Weijters en Henny Mols-Scheepens.
10.00 uur: St.-Willibrorduskerk: Eucharistieviering mmv Gemengd koor (pastoor Looijaard).
Intenties: Toos de Kroon-Kouwenberg (1e jrgt.); Overleden ouders van Esch-van Rijswijk; Tijn Boom (jrgt.).

Maandag 11 december
St. Willibrorduskerk: 19.00 uur: Aanbidding.

————————————————————————————————————————————————–

Vieringen door de week:
De Eikelaar: Eucharistieviering elke dinsdag en donderdag om 9.00 uur.
St.-Willibrorduskerk: Eucharistieviering op dinsdag om 19.00 uur en op donderdag om 9.00 uur.