Kerk-tv/Livestream
De zondagvieringen in de Lambertuskerk zijn live te volgen of terug te kijken via www.kerkdienstgemist.nl
Vieringen van uitvaarten worden alleen uitgezonden indien de uitzending vooraf door de nabestaanden is goedgekeurd.
—————————————————————————————————————————————————

Vieringen Zondag 9 juni
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Eucharistieviering mmv Seniorenkoor (pastoor Looyaard en diaken Van Kuijk). Intentie: Piet Hein Huenges.
10.00 uur: St.-Willibrorduskerk: Eucharistieviering mmv Gemengd koor (pastoor Dorssers). Intenties: overledenen fam. Van Esch-van Rijswijk, overledenen fam. Wehmeijer-Zwanenburg.

Vieringen Zondag 16 juni
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Viering van Eerste Communie en Vormsel mmv Cantique (deken Van Aken, pastoor Dorssers en diaken Van Kuijk). Intenties: Thijs Verhoeven en Sjef Vorstenbosch.
10.00 uur: St.-Willibrorduskerk: Eucharistieviering mmv Gemengd koor (pastoor Looyaard). Intentie: Bart van Dongen.

Viering 125 jaar St.-Caeciliakerk – zondag 23 juni
Op zondag 23 juni gedenken we dat de St.-Caeciliakerk in Berkel-Enschot 125 jaar bestaat. Dat gebeurt met een feestelijke viering om 10.00 uur met medewerking van het Gemengd Koor.
Na afloop van de viering worden alle parochianen, en ieder die zich betrokken voelt bij de St.-Caeciliakerk, van harte uitgenodigd voor een brunch in de pastorietuin. Aansluitend zal Anton van Dorp voor belangstellenden een rondleiding verzorgen in en rond de kerk.
We stellen het op prijs als u zich vooraf aanmeldt voor deelname aan de brunch. Dat kan door een mailbericht te sturen aan het parochiesecretariaat (info@johannesxxiiiparochie.nl), telefonisch aanmelden (06-22484206 of 06-52084404) of een briefje in de brievenbus van de pastorie bij de St.-Caeciliakerk te stoppen.
Wij hopen velen te ontmoeten om samen stil te staan bij deze bijzondere mijlpaal.

Vieringen door de week
St.-Lambertuskerk: Eucharistieviering dinsdag en donderdag 9.00 uur.
St.-Willibrorduskerk: Eucharistieviering dinsdag 19.00 uur en donderdag 9.00 uur.

————————————————————————————————————————————————–