Op zondag 7 mei 2023, op haar 80ste verjaardag, heeft mevrouw Diny van den Hout – van Biljouw uit handen van pastoor Marcel Dorssers de diocesane St. Janspenning ontvangen.

In zijn toespraak schetste hij Diny als een sprekend voorbeeld van de binnen de parochie onvervangbare vrijwilliger. Als koster in de St. Willibrorduskerk is zij sinds jaar en dag accuraat paraat bij de voorbereiding van misvieringen en uitvaarten en bestelt de daarvoor benodigde zaken. Ze is behulpzaam bij  het poetsen van de kerk en verzorgt de was van de bij de liturgie gebruikte spullen. Elke dag weer opent en sluit zij het kerkgebouw. En zo werd zij in Berkel een echt aanspreekpunt voor de vrijwilligers van de H. Paus Johannes XXIII Parochie.