Na het sluiten van de Sint-Josephkerk in 2019 werd het kerkelijk best wel stil in Biezenmortel. Natuurlijk, de begraafplaats was en is er, maar een plek om te bidden, een kaarsje op te steken, zorgen neer te leggen?
Daarom leefde er een verlangen in het dorp naar een kapel met het Mariabeeld uit de oude kerk. De afgelopen maanden heeft een groep dorpelingen fanatiek gewerkt aan een mooi gebouwtje bij de begraafplaats.
Op zondag 12 december zal om 14.30 uur het Mariabeeld symbolisch vanaf de voormalige kerk naar haar nieuwe plek bij de begraafplaats worden gedragen. Daar zal pastoor Dorssers de inwijding verzorgen.

Wim Smolders neemt het Mariabeeld mee terug naar Biezenmortel

Wim Smolders neemt het Mariabeeld -dat tijdelijk in de Berkelse Willbrorduskerk stond- mee naar Biezenmortel.