Vanwege het coronavirus komen alle vieringen in de kerken van de Johannes XXIII parochie tot en met 31 mei te vervallen. De Mariakapellen van alle 3 de kerken zijn gewoon open, evenals het Mariakapelletje aan de Schoorstraat in Udenhout.

U kunt Live meekijken via het YouTube-kanaal van de parochie. Hier heeft u een duidelijke en scherp beeld. U kunt de Live uitzending vinden bovenaan deze website (klik op ‘Welkom’), door op de link te klikken die daar vanaf 15 minuten voor de uitzending geplaatst wordt. Opnames van eerdere uitzendingen kunt u terugvinden door hier te klikken en naar het YouTube-kanaal van de parochie te gaan.

Ook kunt u via Kerkomroep.nl de internetvieringen meevieren door op deze link te klikken, of via de app ‘Kerkomroep’ op televisie, computer, mobiele telefoon of tablet. U zoekt Udenhout op en dan vindt u de Lambertuskerk. U kunt hierbij vieringen rechtstreeks bekijken via ‘live’ of terugkijken door de betreffende vieringen aan te klikken in de geschiedenis – de opgeslagen vieringen. Ook van de uitvaarten in de Lambertus is hier een registratie te vinden.

Voor de komende periode zijn de volgende internetvieringen gepland vanuit onze parochie:

• nog geen nieuwe data bekend

U kunt deze internetvieringen niet echt bezoeken, de kerken blijven gesloten.