In september starten we met het tweede seizoen van Johannes 2.3. Een mooi initiatief binnen onze parochie, gericht op kinderen, jongeren en hun ouders. Om vanuit de jongere generatie te bouwen aan een duurzame band onderling en met God, waar­bij we samen zoeken, geloven, vieren, beleven, leren, zingen en spelen. De bijeenkomsten vinden plaats in de kerk en in het parochiecentrum van Udenhout (Slimstraat 9 en 7), op bepaalde zondagen van 10.00 tot 12.15 uur. We starten met een gezamenlijke viering, die ook open staat voor andere belangstellenden; daarna heeft ieder in zijn of haar deelgroep een pauze moment met koffie/thee/limonade met wat lekkers. We sluiten de ochtend af met een catechese­moment van ongeveer drie kwartier. Binnen Johannes 2.3 is de voorbereiding op de eerste heilige communie en het sacrament van het Vormsel geïntegreerd, waarbij er dus ook plek is voor broertjes, zusjes en ouders.

Graag willen we ouders/verzorgers uitnodigen voor een korte informatiebijeenkomst. Dinsdag 28 juni 20.00 uur in BS De Wichelroede te Udenhout of donderdag 30 juni 20.00 uur in het zaaltje bij de St.-Willibrorduskerk. De avonden zijn identiek – aan u de keus.

Team Johannes 2.3