Op zaterdagavond 6 februari zou de jaarlijkse voorstellingsviering worden gehouden. De kinderen die zich voorbereiden op de Eerste Communie en het Vormsel worden dan aan de parochiegemeenschap gepresenteerd. Zij laten iets van zichzelf zien en de parochie maakt hen wegwijs. Maar met maximaal dertig personen wordt dat lastig; of er is niemand om voor te stellen, of er is niemand om aan voorgesteld te worden. Deze viering is daarom uitgesteld.

Toch willen we graag met alle kinderen en (groot)ouders van de parochie samen vieren. Daarom houden we op deze zaterdagavond 6 februari vanaf 18.30 uur een digitale kinderviering, via Microsoft Teams. Het thema is vriendschap, naar aanleiding van het Bijbelverhaal van Zacheüs, de man die in een boom klimt om Jezus te kunnen zien. Zijn dorpsgenoten vinden Zacheüs geen leuke man, maar toch zegt Jezus dat hij juist met hem vrienden wil zijn. We vieren de vriendschap met Jezus, met God, en met elkaar.

Het is noodzakelijk om aan te melden.