Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Ruim 5,5 jaar geleden heb ik het stokje overgenomen van Tiny van Asten en ben ik begonnen met mijn werk als parochiesecretaresse in onze parochie, in het parochiesecretariaat van Udenhout.

Mijn tijd om te gaan is nu aangebroken. Wij zijn al bijna 3 jaar trotse opa en oma en mogen binnenkort ons 5e kleinkind verwachten. Een hele mooie ontwikkeling in ons privéleven waar wij met volle teugen van genieten, en met het vooruitzicht dat we van nóg meer heerlijk oppassen mogen gaan genieten. Dit heeft mij doen besluiten om de weegschaal, die aan onze kant steeds leuker en zwaarder wordt, te laten doorslaan naar ónze kant. Wij gaan samen genieten van ons pensioen, van ons gezin en van onze kleinkinderen.

Vanaf 1 maart zullen mijn taken binnen het parochiesecretariaat worden overgenomen door mijn collega’s Marja Droomers en Franka Dekkers, de huidige secretaresses van de torens Caecilia (Enschot) en Willibrordus (Berkel). Het parochiecentrum blijft nog gesloten vanwege de nog steeds geldende coronamaatregelen maar blijft gewoon bereikbaar onder hetzelfde telefoonnummer en emailadres zoals u dat van mij gewend bent, welke voorin bij de dienstverleningsagenda vermeld staan.

Ik heb dit werk altijd met groot plezier gedaan en kijk daar dan ook goed op terug, zeker naar alle persoonlijke contacten van de afgelopen jaren. Graag wil ik met name pastoor G. Looijaard, pastoor Dorssers en overige leden van het pastoraal team, het parochiebestuur, alle vrijwilligers en u allen danken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen wat in mij gesteld is de afgelopen jaren. We zullen elkaar vast nog vaak tegenkomen, ik blijf evenals Tiny, mijn echtgenoot, nog vrijwilliger binnen de parochie. Ik wens u allen veel goeds, pas goed op elkaar en op allen die u lief zijn en blijf gezond!

Yvonne van Kempen