Wie Sint Caeciliakerk in Enschot zegt, zegt al jaren bijna automatisch Marja. Sinds 1986 werkt Marja Droomers hier als drijvende kracht aan het parochiesecretariaat. Pastores kwamen en gingen, maar zij hield de zaak draaiend, in goede en in mindere tijden. Marja heeft ze allemaal beleefd en in haar hart bewaard. Veel parochianen kwamen graag langs op de pastorie, speciaal bij haar.

De samenvoeging van de secretariaten in Udenhout heeft ze nog helemaal kunnen begeleiden. Maar op 23 juli gaat Marja officieel met pensioen. Als betrokken en gelovige vrouw zullen we haar in onze gemeenschap kunnen blijven begroeten, als kerkganger en vrijwilliger.

Wie afscheid van Marja wil nemen, haar wil bedanken voor zoveel jaren, kan vrijdagmorgen 23 juli langskomen op de vertrouwde pastorie in Enschot. Tussen 9.30 en 12.00 uur kan iedereen even binnenlopen.