Na een dienstverband van ruim 24 jaar neemt Franka Dekkers-de Groot per 1 september afscheid als parochiesecretaresse. Gedurende deze lange periode heeft Franka zich met overtuiging en toewijding ingezet voor de parochie. Haar werkwijze kenmerkte zich door persoonlijke betrokkenheid, een groot gevoel van verantwoordelijkheid en een scherp oog voor individuele wensen van parochianen, vrijwilligers en bestuursleden.

Als dank voor deze inzet biedt het parochiebestuur Franka graag een afscheidsreceptie aan op woensdag 8 juli van 14.00 tot 16.30 uur in het parochiecentrum, Slimstraat 7 te Udenhout.

Wij hopen dat veel parochianen en (oud-)vrijwilligers gebruik maken van deze gelegenheid om Franka en elkaar in een feestelijke sfeer te ontmoeten.

Het parochiebestuur.