In de kerk ben je nooit alleen. Christus heeft gezegd ‘dit is mijn Lichaam, dit is mijn Bloed, blijft dit doen om Mij te gedenken’. Zo, onder de gedaante van brood, wil Hij blijvend in ons midden aanwezig zijn, en zo is Hij nooit ver weg.

Op sacramentsdonderdag, 16 juni, willen we dit graag gedenken. We vieren in de St.-Willibrordus om 14.00 uur de H. Mis, waarna het Allerheiligste wordt uitgesteld ter aanbidding. Om te zorgen dat er constant iemand in de kerk is, maken we een rooster. Mocht u een half uurtje of een uurtje bij het Sacrament willen bidden, dan vragen we u telefonisch contact op te nemen met ons secretariaat. De kerk is gedurende de aanbidding open voor gebed. We sluiten de aanbidding af om 20.00 uur.