VIERINGEN

Kerk-tv/Livestream
De zondagvieringen in de Lambertuskerk zijn live te volgen of terug te kijken via www.kerkdienstgemist.nl
Vieringen van uitvaarten worden alleen uitgezonden indien de uitzending vooraf door de nabestaanden is goedgekeurd.
—————————————————————————————————————————————————

Donderdag 9 mei: Hemelvaart
10.00 uur: St. Lambertuskerk: Eucharistieviering mmv Gemengd koor (pastoor Looijaard en diaken Van Kuijk).
10.00 uur: St. Willibrorduskerk: Eucharistieviering mmv Gemengd koor (pastoor Dorssers).

Zondag 12 mei:
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Eucharistieviering met samenzang (pastoor Looijaard). Intenties: Overleden familie Weijtmans-van Biljouw.
10.00 uur: St.-Caeciliakerk: Eucharistieviering bgv St. Job mmv Gemengd koor en het Gilde St. Joris/St. Sebastiaan (pastoor Dorssers en diaken Van Kuijk). Intenties: Overleden familie Wehmeijer-Zwanenburg.

Maandag 13 mei:
19.00 uur: St.-Willibrorduskerk: Aanbidding.

Zondag 19 mei: Hoogfeest van Pinksteren
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Eucharistieviering mmv gemengd koor (pastoor Looijaard). Intenties: Dré Netten (1e jrgt.); Piet en Annie van Kempen (verj.); Kees van Kempen; Nans Trommelen (verj.); Ben en Trudy Verdoes-van de Walle; Joseph en Anna Spinell; Konrad en Monika Spinell; Wim van Hulten (verj.) en Annie van Hulten-Burgmans (verj. & jrgt.).
10.00 uur: St.-Willibrorduskerk: Eucharistieviering mmv Gemengd koor (pastoor Dorssers).

Maandag 20 mei: 2e Pinksterdag
10.00 uur: St.-Willibrorduskerk: Eucharistieviering met samenzang koor (pastoor Dorssers en diaken Van Kuijk).

Vrijdag 24 mei:
19.00 uur: De Vorselaer: Eucharistieviering.

Zondag 26 mei: Drievuldigheidszondag
10.00 uur: St.-Lambertuskerk: Eucharistieviering mmv Cantique (pastoor Looijaard en diaken Van Kuijk). Intenties: Wim en Marie-José Vermeer en overleden familie Vermeer-van Overbeek.
10.00 uur: St.-Caeciliakerk: Eucharistieviering met samenzang (pastoor Dorssers). Intenties: Fransje Fischer-van de Ven.

Door de week:
St.- Lambertuskerk: Eucharistieviering dinsdag en donderdag 9.00 uur.
St.-Willibrorduskerk: Eucharistieviering dinsdag 19.00 uur en donderdag 9.00 uur.

————————————————————————————————————————————————–