HET PASTORALE TEAM

In onze parochie wordt het pastorale werk gedragen door:

pastoor Marcel Dorssers

Pastoor Marcel Dorssers is pastoor van de parochie. Hij werd geboren op 18 februari 1969 in Neer (bij Roermond) en op 10 juni 2006 priester gewijd in de Sint-Jan van Den Bosch. Als priester is hij aanspreekbaar voor de toediening van de sacramenten (doop, vormsel, eucharistie, biecht, ziekenzalving en huwelijk) en voor persoonlijke begeleiding in het geestelijk leven.

e-mail: pastoor.dorssers@johannesxxiiiparochie.nl
spoedgevallen: 06 19843922

Pastoor Godfried Looyaard is medepastor van de parochie. Hij werd geboren op 24 januari 1946 in Gouda en priester gewijd op 17 april 1983 in de Abdij van Koningshoeven in Tilburg. Als priester is hij de eerst aanspreekbare in Udenhout voor de toediening van de sacramenten (doop, vormsel, eucharistie, biecht, ziekenzalving en huwelijk) en voor persoonlijke begeleiding in het geestelijk leven.

e-mail: pastoorlooyaard@johannesxxiiiparochie.nl
spoedgevallen: 06 51110960

Diaken Ton van Kuijk (onbezoldigd diaken, werkt in het weekend) werd geboren op 31 oktober 1955 in Loon op Zand en diaken gewijd op 9 november 2013 in de Sint-Jan van Den Bosch.

Diaken Ton is 1 juli 1982 getrouwd met Annie en zij hebben samen drie kinderen en drie kleinkinderen. Hij heeft in zijn seculiere leven altijd gewerkt in de elektrotechniek waarvan de laatste ruim tien jaar in een baan als calculator industriële automatisering. Hij is onbezoldigd diaken en in de parochie assisteert hij in de vieringen, doopt hij in diverse kerken en is hij betrokken bij familiepastoraat Johannes 2.3. Daarnaast is hij beschikbaar voor persoonlijk gesprek.

e-mail: ton.van.kuijk@johannesxxiiiparochie.nl